Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

2 bilder x 1 redigeringsprogram = HAHAHA

Jag sitter och har redigerat i Photofiltre lite. Testverisionen går ut om 7 dagar, alltså måste jag passa påatt redigera lite. Jag har ju bara hunnit testa hälften av effekterna för tusan!
Själv tycker jag att Photofiltre är mycket bättre än Photoshop, det är enklare att förstå sig på. Men Photoshop har jag jobbat i ganska länge, men eftersom jag inte har Ps på min nuvarande dator duger Photofiltre mer än bra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.