Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

2

2

Ibland undrar jag varför jag lever. Om det bara är problem - då är det kört typ.

6Annorlunda 6Alltid 6ALL

6Biffiga 6Barn 6Big

6C är bäst, heja, heja, fest!

Jag kan inte låta bli att undra ibland, vad mycket man ska gå igenom, igen, igen och igen.

Tänk om man fattar fel beslut? Om man tar fel pizza, det gör inget. Men tänk om man tar fel jobb.

Hur kan vuxna vara så perfekta när livet är så svårt?

Jag är en tjej.

Mål:

1. Bli hälsosam.

2. Lära mig horoskop

3. Flirta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.