Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

23 december 2009

Idag är det dagen före dopparedan, hihi. Men det innebär att jag har fullt upp också. Jag tycker man ska hjälpas åt på julen och vara tillsammans så mycket som möjligt. Därför försöker jag att hjälpa mina kära föräldrar med diverse julsysslor. Men det är faktiskt ganska mysigt att slå in julklappar, klä granen och göra knäck. Dessutom ska jag spela Bingolotto ikväll, köp en lott vettja! Bingolotto är på tv4 klockan 19:30 och håller på ganska sent, men om du inte orkar vara uppe tills dess kan du kolla om du vunnit på Bingolotto's hemsida. No problem! :)

Egentligen är det ganska galet med jul. Igår var jag och handlade med mina föräldrar. Vi handlade julmat, och även fast vi inte har så mycket julmat kostade det en massa pengar. Man äter ju bara av julmaten 1-3 dagar, och är det verkligen så himla gott egentligen? Men som tur är har jag lyckats tjata till mig oliver och fetaost på julbordet, bra va? :)

Kram er cheeey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.