Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

3

3

Jag får inte vända sida. Allt är ändå trams. Men om detta blocket kom bort skulle jag gråta. Allt i mitt huvud skulle vara borta.

Om man skriver ner sina tankar har man mer plats för annat sen.

I hjärnan.

Idag åt vi en god chokladtårta och cyklade till biblioteket.

Jag har designat Kelly Clarkson och Duffy på gosupermodel. Båda blev bra.

Jag har blivit sams med Hanna och Marie.

Jag har suttit ute och läst.

Det är en dikttävling i läslusen. Jag ska vara med.

Jag är guldlus.

Jag mår bra av att skriva. Känslorna hamnar i blovkry, blocket betyder allt - det är så.

Dagbok suger, men tankar och känslor är underbara.

Jag ska bli bättre vän med Johanna. Hon är schyst men ensam (stackarn). Men jag gillar henne mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.