Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

4

4

Bra saker

1. Vi åt på Jensens. Jag fick glass.

2. Jag köpte mycket godis.

3. Blommig borste till Busan.

4. Pellets från Zoo-affären + "stänger"

5. En vecka till Åre

6. Hanna sa att det var "ok" ibland

7. Skrivit några hyfsade dikter

8. Köpt rea-skor på H&M.

Det var kul i Jönköping idag. Jag älskar Jönköping - speciellt A6 och alla affärer.

Jag kan titta inne i affärerna och skyltfönstrerna jättelänge. Men jag älskar smycken mest, men kläderna inne i affärerna måste jag bara röra vid. Mjuk, ny bomull...Ååh! Smink är också kul, men 12 år? Nope. Jag är FÖR ung. Kanske början i 7:an eller 8:an. Men det kostar ju en förmögenhet och är djurtestat. Suck.

Men om jag vill se ut som Avril är det väl bara att börja... Hon är cool och rik. Jag skulle nog inte ha råd med så fint smink som henne. Suck.

Har tröttnat på gsm. Kanske "slutar". Slutar att va inne.

Hanna skrev om det som jag och Marie gjorde i forumet, ingen verkar ha sett det, men ändå. Jag kan låta henne skriva om det, då blir det lite "gossip girl"-känsla. Jag ska iallafall ta bort ett "dagboksinlägg" (snarare ett profilinlägg av 2 taskiga tjejer som inte menade vad de skrev). HM.

Jag har gjort mycket dumt, men andra då? Äsch, inget. Ska inte skriva mer om det.

Jag mår okej nu, men inte mer.

På morgonen har jag ingen lust att gå upp, men denna "dagbok" får mig att leva. Halva dagen är okej, andra halvan är inte värd att tala om. Jag vill bara gräva ner mig under täcket och stanna där. 4ever. I allafall i ett år.

Då skulle jag hinna tänka, om nån brydde sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.