Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Året med gosupermodel - endast ett inlägg.




Är det inte någon mer än jag som tycker att Harlow är sockersöt på denna bilden? Printscreenad den 22 december 2009.
Jag tycker att Harlow har på sig jättefina kläder på den här bilden.


Så här kan Harlow's profil se ut.


Harlow igen.


Det här är endel kläder som finns i Supernova, dock inte t-shirten med en tiger på...


Så här kan min profil se ut.


De nyaste foruminläggen 22 december 2009. Observera att det där "Aj, pappa slår mig! AJ[B] LÄS!" bara är en berättelse.

 Jag är ganska så duktig på att skriva dagbok. Någon som har skrivit fler sidor än mig?


"Ha en glittrig jul".


Jag är på plats 9 bland mina kompisar när det gäller spelet dansshow.


Garderobstumaningen är jag aningen bättre på.


Haha, jag är grymt opopulär.


Ohmen titta, jag är bäst på Backstage rush!


Jag är 2:a när det gäller berömmelse. Berömmelse får man genom spel.


Titta, jag är två:a och silvrig!


7:a när det gäller garderobsstorleken. Men jag har ganska mycket unika kläder!


Jag är 8:a. Alltså spenderar jag inte jättemycket gopengar, bara 33567.


Det här är Admin (administratören) på gosupermodel. Hon har ett annat utseende än modellerna. Hon är cool. :)


Det här är Julenzzia, hon är rolig och snäll!


PAULIIINAA's coola utseende.


Det här är PAULIIINAA's profil. Hon tycker om mig, och om hon tycker om mig tycker jag om henne också. :D


De flesta har en alldeles egen och personlig stil, som modellerna över.


Vackra modeller.


Den här texten är hämtad från min alldeles egna profil. Jag tycker att ni som inte känner mig borde läsa igenom texten. När du läst klart kommer du att känna mig, så enkelt är det.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.