Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Bloggar jag läser

www.fokis.se - Foki är cool och hon ger mig mycket inspiration.
www.kenzas.se - Kenza är så himla söt och jag älskar sättet hon skriver på! Kenza är 2000-talets storbloggare.
www.stinalee.se - Stina skriver jordnära och fina inlägg som gör mig glad.
www.kissies.se - Jag gillar Kissie, hon är självsäker och gör som hon själv tycker.
www.blondinbella.se - Den senaste tiden har det blivit lite för lite Blondinbella, men jag gillar hennes blogg. Hon skriver seriösa och bra inlägg, och det uppskattar jag.
www.lolad.se - Sanna är Jönköpings stolthet. Hon är så söt och jag har läst hennes blogg länge nu, tack vare en kompis.
www.kandeedrawings.blogg.se - Kandee målar så fint, och jag brukar också titta in i hennes webbutik då och då. 
www.paow.se - Paow är jättesöt.
www.lemoncrazydemon.blogg.se - Thea är bra, hennes blogg likaså.
www.helikoptersyster.blogg.se - Jossi har världens snyggaste header och hon är en toppenvän.
www.jenniferannaberg.blogg.se - Jag tycker Jennifer skriver så bra, och så bor hon i närheten.
www.mathildaslife.devote.se - Tror jag mest läser hennes blogg för att hon går i en parallellklass till mig, men måste erkänna att Mathilda skriver bra.
www.lallabecca.blogg.se - Jag brukar kika in på denna bloggen då och då, kommenterar dock inte så mycket längre - men Becca, jag gillar din blogg. 
www.kentfliicka.blogg.se - Ehja, jag tror jag är den enda som läser denna bloggen.
www.ellinorcarlstrom.devote.se - Hon går också i min skola, har gått i samma klass som henne några år till och med.
www.fotografmaja.devote.se - Maja är otroligt bra, pratade mycket med henne innan. Hon är duktig på att fotografera.
www.eemmaapetersson.blogg.se - Emma är en av de personer som jag litar allra mest på. Jag tycker om henne otroligt mycket.
www.felstavat.blogg.se - Jocke, en gosupermodelkille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.