Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Cocoo - halsband

Just nu tycker jag att Cocoo har snyggast smycken och älskar faktiskt det mesta på hemsidan. Idag tänkte jag bara visa er endel vackra halsband, för annars skulle det ta alldeles för lång tid!

Här kommer mina favoriter!


Kameran passar perfekt för fotografer, eller vad tycker ni? Den är verkligen urläcker! :)

Gaffeln tycker jag skulle passa fint i dop/bröllopspresent. Den är vacker.

Eurosedlar - jag som älskar att resa blev givetvis kär i detta halsbandet!

Jag längtar efter sommaren nu.

Sax

Nalle med en söt, rosa glass :)

Flip-flop



Picknik-korg

Gunghäst, åh vad söt! :)

Frukter

Jag ska visa er andra vackra smycken som jag gillar någon annan dag, men tills dess får ni gå in på www.cocoo.se och titta själva! :)


Kommentarer
Postat av: Nikki

Sv:Tack, detsamma! Tightsen ich hot pantsen är från New Yorker, Lolita dressen är från Poizen(Märke: Qeen Of Darkness) Linnet och nät strumpbyxorna har jag ärvt, så det vet jag tyvärr inte :(

2009-12-15 @ 17:29:25
URL: http://nikkichan.blogg.se/
Postat av: MIRABELL

LÄS MIN BLOGG! DU SKULLE INTE ÅNGRA DIG!

2009-12-15 @ 21:32:19
URL: http://hippiehoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.