Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

DECEMBER

Jag saknar så jävla mycket, och den här gången är jag verkligen seriös.
Stunderna med dig, men nu tycks allting vara borta. Nu tar du allting ifrån mig istället, genom att krossaallt, förstår du vad jag menar? Du krossaarallt, eller hur? Du gör det för att du vill bli cool och populär, men vi vet lika mycket båda två att ditt fejkade ansiktsuttryck och beteende syns igenom allt.
Usch, det här känns verkligen inte okej längre.

För övrigt så är det december nu. Dezember som det heter på tyska, mhm. Jag har bestämt mig för att blogga mer den här månaden än i november. Vi får se hur det går. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.