Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Detta fält måste fyllas i, 21 december 2009


Jag har inte bloggat alls mycket den senaste tiden, och det har inte att göra med att jag inte tycker det är roligt, nejnej! Jag älskar att blogga och förhoppningsvis kommer jag alltid tycka om det. Bloggandet har blivit en stor del av mitt liv på en liten tid, och det är väl där som problemet ligger. Nu när det snart är jul måste jag hinna med massor av andra saker också! ^^
Idag på förmiddagen har jag varit och klippt mig, mitt hår är kort nu. Sedan åt jag och pappa något kött, strips och vita bönor - mums! Nu sitter jag och försöker lära mig Picasa 3, som jag har gjort bilden ovan i. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.