Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Innelistan



lips.jpg Lips image by HxCkid24
Läppar.
Har du tänkt på hur tråkigt det är med vanligt, genomskinligt läppglans?
Läppiercings (äkta och oäkta), knalliga färger och glitter gör läpparna snyggt. Våga vara lite modig för en gångs skull. Det är snyggt med färgglada läppar, lips! :)




Jag ogillar verkligen wannabes.
Fjortisar är ingenting jag uppskattar heller för den delen, men wannabes är mycket värre än de riktiga fjortisarna. Wannabes tror att de är någonting, vilket de inte är. Sen är de mycket mer överdrivna än de riktiga fjortisarna också, usch för det. Om det är blir inne att vara wannabe fjortis 2010 så... Ska jag bli en deprimerad emoflicka.




Mja, bilddagboken har blivit mer ute än inne. Nu använder sig de flesta av facebook, "som är som en kombinerad bilddagbok och blogg". Är det därför ni har skapat soclog på bilddagboken? (som är som en blogg där bilderna visas) ^^




Sist men inte minst måste jag bara säga att jag tycker att Kronans Droghandel är toppen. Kronas Droghandel ska ta över apoteket i min kommun, och det är jag glad över! Ett apotek behövs, och jag tror att Kronans Droghandel kommer att sköta det fint efter att ha läst på hemsidan. :) Heja!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.