Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Ett Nytt År Kommer

Det är med blandade känslor jag skriver idag. Jag är alltid spänd och förväntansfull inför ett nytt år. Samtidigt är jag rädd, vad kommer hända 2010? Hur kommer jag tänka om ett år, och vad kommer ha hänt då? Usch, jag önskar att jag kunde låta bli att tänka så. Men det är svårt. Jag vill fortsätta att leva i år 2009, för det har faktiskt varit ett bra år trots allt. Men ett nytt år,  2010... Det kommer nog bli okej.
Jag vet inte om jag kommer ha tid/ork/lust att blogga ikväll. Jag har ju precis som alltid några bloggfria timmar på kvällarna, oftast från klockan 20:00. Jag kommer inte bryta mot den regeln ikväll, men imorgon kommer jag berätta om min kväll för er! :)

Jag vill också önska ett gott nytt år till en person jag inte får tillfälle att träffa ikväll;
Sofia, vår andra nyårsafton! Det här kommer bli ett bra år, det känner jag på mig. (Och med en bästa vän som dig vid min sida kan ingenting gå dåligt.)

Kram och GOTT NYTT ÅR så får vi se om jag bloggar mer ikväll!!!
cheyen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.