Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

För mycket uppdateringar?

Hej!

Det känns som att jag uppdaterar väldigt ofta och bara skriver om några små händelser i taget. Jag undrar ifall ni tycker det är bra att jag gör så, eller om det är bättre att jag skriver ett långt inlägg en gång om dagen?
(Fast egentligen...Jag kommer uppdatera lika ofta oavsett vad ni säger... Så ja.)
Nu ska jag nog läsa i JULIA+ vinter, det är en bra tidning det! Jag läser ganska så mycket tidningar faktiskt, men jag tycker att det är mycket mysigare med tidningar än böcker. Fast nyköpta böcker är också en otroligt speciell känsla, att öppna första sidan... Men jag köper inte böcker så ofta eftersom att jag inte har så mycket tid att läsa. Dessutom har jag bra bibliotek i närheten, och om man är osäker på om någon bok är bra eller dålig är det bättre att låna böckerna på biblioteket.


Jag vet att bilden ser redigerad ut, och det är den ju också... Men den är cool.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.