Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Fylla-i listor

1. Namn/smeknamn? - Louice
2. Har du någonsin åkt buss i pyjamas? - Nej, men det skulle vara roligt att prova.
3. Vad har du för planer imorgon? -  Slappa
4. När åt du senast ett äpple? - Några veckor sen kanske?
5. Är du hundrädd? - Ja
6. Gillar du att titta på nyheterna? - Nyheterna är intressant.
7. Har du någonsin sett en vild zebra? - Nej
8. Vem pussade du/fick du en puss av senast? Vet inte
9. Vad föredrar du för mönster (prickigt, rutigt, zebra etc)? Jag gillar de flesta mönster.
10. Vems knä satt du sist i? vet inte
11. Gillar du dessa random frågor? Ja
12. Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? Ja
13. Är du förälskad? Ja
14. Tycker du att danska låter roligt? Nej, det är ett språk precis som svenska.
15. Har du bra självförtroende? Ja!
16. Vem är den vackraste du känner? Hm... Jag tycker många är vackra.
17. Vem vill du vara med just nu? En_hemlig_kille. :)
18. Har du kramat någon det senaste dygnet? Ja
19. Har du tryckt på en knapp tangentbordet bara för att det låter så roligt? HAHA, ja såklart!
20. Vad är din viktigaste ägodel? Jag vet inte riktigt. Men foton/anteckningsblock.
21. Kan du lita på någon till 100%? Ja.
22. Tror du på spöken? Nej.
23. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet inte riktigt vad jag tror på inom kärlek.
24. Vad är din åsikt om giraffer? Giraffer har långa halsar.
25. Dansar du balett? Nej 
26. Tycker du om mjölk? Usch fy  
27. Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? Jag vet inte, men jag skulle vilja dö med dem jag älskar.
28. Jordgubbar är...röda. 
29. Internet explorer eller Mozilla firefox? Internet explorer
30. Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? Jadå

Säg tre saker man kan göra när man har tråkigt:
31. FALLAFEL!
32. MENSKER
33. NEJMEN VAD FIN JAG ÄR...Alltså... Ha det kul. :(

Säg tre personer du verkligen inte skulle klara dig utan:
34.Sofia
35.en_hemlig_kille (J)
36. Familjen, eller ja det är flera personer.

Säg tre saker du vill göra just nu:
37. -
38. -
39. ...Sova.

40. Och till sist, vad tyckte du om detta? FALLAFEL

Om dig själv & din familj.

1. Vad heter du ? - Jag har lovat mig själv att inte avslöja för mycket sådant på min blogg, så...Cheyen/Lolli.
2. När är du född ? -  9 mars 1996
3. Vart bor du ? - I ett hus
4. Trivs du där ? - Nej
5. Hur lång är du ? - 154 cm
6. Höger eller Vänsterhänt ? - Högerhänt
7. Hur många är ni i din familj ? - Jag, mamma och pappa som bor hemma.
8. Vem kommer du mest överens med ? - Alla.
9. Älskar du din familj ? - Ja.

 

Skola.
1. Vad heter din skola ? - Somsagt, hemlig information. Men den heter någonting.
2. Trivs du där ? -  Om vi bortser från att lärarna är konstiga, ja.
3. Tycker du att det är en bra skola ? - Helt okej. Fast för liten och tråkig.
4. Om nej? -
5. Vad går du för linje - Jag går i 7:an. :)
6. Om du inte går någon, vilken vill du gå ? MEDIA

 

Kärlek.
1. Är du kär/gillar du någon just nu ?  - Ja, men jag vet inte om han gillar mig.
2. Om ja, vad heter han/hon ? Det är privat.
3. Om nej, trivs du med att vara singel ? - Jag vet inte riktigt.
4. Har du någon gång gråtit för någon du inte kunnat få ? -  Ja!
5. Vad tycker du om kärleken ? - Kärlek är fantastiskt.
6. Tror du att du kommer gifta dig någon gång ? -  Absolut.

 


Vänner.

1. Har du många vänner ? -  Tillräckligt.
2. Trivs du med dom ? -  Jadå.
3. Är du vän med nån som du inte vill va vän med ? - Ja.
4. Vem är din bästa vän ? - Sofia
5. Har du hatat din bästa vän ? - Min förra ja.
6. Vem berättar du allt för ? - Sofia
7. Vem umgås du mest med ? - Jag vet inte.
8. Vem önskar du att du umgicks mer med ? - Någon COOL.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Nej
2. Har du sett din bästa vän gråta? Nej
3. Vad åt du senast? En banan som mellanmål
4. Har du fått någon komplimang idag? Att jag är fin i håret.
5. Har du varit med i en rättegång? Nej
6. Är du polare med grannarna? Nja, jag är inte "polare" med dem men inte ovän heller.
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår kanske
9. Har du haft en stalker? Mja, nja. Jag tror inte att den personen gillar mig...
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Gun, Britt-Marie, Lukas, Sebastian.
11. Hur bra är din syn? Dålig
12. Var är dina syskon just nu? Min ena bror är väl kanske i Skövde-Linköping och min andra är väl...hemma kanske?
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att jag var med i körslaget och åkte jorden runt med min kör och turnerade.
14. Vem ringde dig senast? Pappa
15. Vilken tid gick du upp imorse? 08:30 kanske
16. Vad ska du göra i helgen? Vara hemma tror jag
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? HAHAHA, jag har inte ens fyra sms!
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? ...Ingen.
19. Vad finns i din bakficka? Ingenting faktiskt
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov djupt antagligen
21. Vad är det första du gör på morgonen? Äter frukost
22. Vad ska du göra efter det här? eh

Är du..
Arrogant: Nej
Osäker: Oftast inte
Trött: Nu är jag det.
Intressant: Jag tror jag är ganska så ointressant för de som inte känner mig, haha.
Smart: Jadå.
Barnslig: Jag är hälften barn/hälften vuxen.
Liten: Nja, jag är medium! (:D)
Lätt: Mja.
Skoltrött: Ibland
Rolig: Ja, men inte med mening
Pratglad: Om jag inte är osocial.

Frågvis: HAHA, ja!

Organiserad: Ja

Hälsosam: Nej

Blyg: Ibland

Attraktiv: Nja

Lätt uttråkad: Nej

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk: Ja


 

Har du..

För många vänner: Absolut inte!

Förföljelsemani: Nej.

Tvångstankar: Nej

Färgat håret: Ja, det brukar jag göra.

Brutit några ben: Nej

Några piercings: Hål i öronen om det nu räknas.

Egen dator: Ja.

Gjort bort dig rejält: Jag gör nästan alltid bort mig, no big deal.

Bra självförtroende: Ja, absolut!

Komplex: Nej

Kysst någon: Nja

Haft sex: Nej

Tagit nakenbilder: Nej

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja, till mamma. :p

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Nej, kanske tyckt någon varit söt möjligtvis. Men inte...kär.

Dumpat någon: Ja, men det var ju inte seriöst ens.

Stulit någonting: Nej

Gjort något olagligt: Nej


 

Vem..
Saknar du: Otroligt många. <3
Vill du döda: Många
Rörde dig sist: Mamma kanske?

Slog du sist: Jag slåss inte.

Kramade du senast: Mamma

Kysste du senast: -

Skrev du till sist: Elsa

Vill du vara som: Im_my_self_vetni

Sårade dig sist: Jag vet inte.

Vill du bli galet full med: Jag är nykterist.

Gjorde dig riktigt glad senast: Sofia

Fick du sms från senast: 3, antagligen

Ringde dig senast: Pappa typ

Ska du gifta dig med: Det återstår att se.

Får dig att skratta: Mina föräldrar, Busan (ja en kanin lolja), Sofia

 


Kommentarer
Postat av: Nikolina

hemskt :/

2009-12-23 @ 12:45:15
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Tävling på bloggen! Vinn en ridhjälm.

oj vilken lång lista

2009-12-23 @ 20:06:17
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



& så passar jag på att önska dig GOD JUL!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-25 @ 13:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.