Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Gå till skolan idag

Hej!

Idag tycker pappa att jag ska gå till skolan, det är dock inte riktigt vad jag tycker om saken... Men då får jag väl chans att se extra chic ut, ni vet... Jag är ju bäst.
Men pappa ska ju i alla fall hämta mig, med sin limousine. Nja, så är det nog inte riktigt - men en volvo/Peugue är väl inte fel det heller!?! Jag bor ju somsagt i ett Litet Samhälle där det absolut inte finns några limousiner... Ifall det inte vankas bröllop, förstås! :)

Jag kanske skriver ett till inlägg innan jag går.
Kram, cheyen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.