Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

haha

Jäklar vilken träningsvärk jag har! Allt tack vare Wii sports, haha. Men Wii är faktiskt jätteroligt, jag ska ta och spela lite rockband snart. :)
Nu pratar jag med Paulina, på gosupermodel.

Från: Im_My_Shelf
Datum:  27. dec 2009 10:24
 
OME OME OME PAUUUUUUUUliiii.

Ome ppai train your body so you can become an elite athlete
ome ppapi you're like a parrot
kiss hug kiss necking hahahahahah
no I like you do not like that but then that's what feels really emo
and I like ppai and I think Paul's is the world's cutest
but up and down his smile
hahaha
we own the world
hahaha
ppai I love you and I think the translation program is good hahaha

Ågra ppai träna kroppen så att du kan bli en elitidrottare
ågra ppapi du är som en papegoja
kiss kiss hug *** hahahahahah
Nej jag gillar att du inte gillar det, men alltså det här känns väldigt emo
och jag gillar ppai och jag tror att Paulus är världens sötaste
men upp och ner hans leende
hahaha
We Own the world
hahaha
ppai Jag älskar dig och jag tror att översättningsprogram är bra hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.