Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Helt okej

Jag känner mig lite nedstämd, och jag vet att jag har nämnt att jag ska försöka hålla en så positiv fasad som möjligt i bloggen. Men jag tror att läsarna känner igen sig bättre ifall man inte bara "jag mår jättebra" hela tiden. Jag tror det bästa är att vara ärlig och blanda olika slags inlägg. :)
Mamma bakar frallor och jag sitter här och är inloggad på gosupermodel och tittar på www.lookbook.nu! Åh vad mycket inspiration man kan få där! 

 15 Cm High Heels with Gold Plateau from http://www.modekungen.se, Minimarket Hat, Minimarket Suede Jacket, Tank Top from H&M
Grandma Sweater from Goodwill, Moccasins from Urban Outfitters

Target X Rodarte Tulle + Lace Skirt, C&c California "classsic" Tank (under), Wilfred Ribbed Tank (over), Ellen Tracy Opaque Tights

Usch, det blåser ute och är kallt! Nu ska jag kanske redigera någon bild eller så, men vi hörs! :) Och idag är ju dan före dan före dopparedan! (22 december 2009)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.