Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Jag ramlade på skolans dansuppvisning - men det var faktiskt inte lika pinsamt som jag trodde.

Det är så himla typiskt mig att ramla på en dansuppvisning. Inför hela skolan. Men jag hoppas att inte så många såg det.
Annars har dagen varit fin, mums vilka goda vaniljmånar tyskagruppen bakade! Vi är den allra bästa tyskafamiljen och det kommer vi alltid vara.

(Psst, ni vet den där bilden på www.gratisgodis.se? Jag har listat ut vad det är för någonting, mamma också! Har några mer gjort det?)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.