Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

KladdarN

Usch, jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Jag känner mig helt uttråkad och orkar inte lämna datorn - för då kommer jag bara bli ännu mer uttråkad. Jag tror det blir mer att göra i eftermiddag, men tills dess måste jag ju göra någonting. Jag kan ju alltid fixa med bloggen, men jag gillar min design som jag har just nu och jag vill inte pilla för mycket på den nu innan jul - tänk ifall någonting går helfel och jag inte kan få hjälp av någon! Det känns som att jag låter helt oseriös nu när jag bloggar, men nejnej! Jag känner mig inte så oseriös, bara glad fast uttråkad. Och det här inlägget handlar egentligen inte om någonting, LÄS INTE DETTA INLÄGGET! TITTA PÅ BILDERNA NEDANFÖR ISTÄLLET. (Varning till läsarna)




Jag kan ju medge att jag inte var så seriös med bilderna. "LOOK AT THE FROM WINDOW" skrev jag först när jag gjorde bilden. Sedan kom jag på att "för fasen, det ska ju vara "look at from the window" så jag ändrade. Men den engelska grammatiken känns ändå inte helt okej. Så_att_ni_vet.

PUSS, och...Vad brukar ni göra när ni är uttråkade?

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Hej lovely! en snabb fråga bara, brukar du drömma mardrömmar?

2009-12-23 @ 11:59:30
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.