Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Lite småsaker

Hej!

Det var mycket folk i stan idag, speciellt på Gina Tricot. På Gina var det ingen ordning alls, alla kläder låg huller om buller och det var fullt med folk i butiken. Jag hittade en röd, stickad tröja och en t-shirt med guldtryck på gina tricot - fast det var proppfullt. Jag hittade också ett fint halsband på Ur&Penn med en guldkedja och en "rysk docka". Jag kommer inte på vad dockorna heter just nu, men fint var halsbandet!
Sedan köpte jag röd hårfärg på Maxi också, där finns bästa (röda) hårfärgen!

Ikväll ska jag spela Bingolotto. Det ska ju vara Bingolotto och Eldsjälsgalan. Dock håller Bingolotto bara på i 2 timmar i kväll, 20:00-22:00. Det är lagom lång tid, faktiskt! 

Jag kanske bloggar 1-2 gånger till ikväll om jag hinner. Imorgon kommer jag berätta lite om hur mitt år har varit, och den 1 januari 2010 kommer jag att avslöja mina planer till ett perfekt bloggår... Spännande va?

Kramar till er alla

/cheyen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.