Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Madonna

Jag tycker att Madonna är jättecool.
Madonna är 51 år och jag som 13-årig flicka gillar hennes musik. Det är ganska otroligt hur älskvärd Madonna är, eller hur?
Jag minns i 3:an när jag vann skolans melodifestival med låten hung up som jag framförde med mina vänner Julia, Becca och Jossan. Det var något speciellt, vi vann med våran dans och det stärkte våran vänskap. Visserligen vann vi "bara" en godispåse med jättelite godis i, och ett diplom var, men det är ett minne för livet.
Tillbaka till Madonna. Låtar som 4 minutes, give it 2 me, rain, like a virgin och självklart burning up gör mig otroligt lycklig. Jag är så glad att Madonna finns och förgyller hela världen med musik som får ögonen att gnistra som pärlemor och leendet att bli bredare och bredare.
Mer Madonna åt svenska folket, men... Vilken är egentligen eran favoritlåt med Madonna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.