Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Måste ha


Från H&M

Jag måste bara ha de här jeansen! Jag har sett en tjej i skolan som har på sig sådana här jeans, hon är  två år äldre än mig... Jag har letat hela hösten efter jeansen, jag kan ju inte precis fråga tjejen som har byxorna. ^^ "Vart har du köpt dina byxor någonstans?" Tjejen (som är populär) skulle antagligen bara skrattat åt mig, vilket jag nog skulle förstå.
Men nu vet jag vart jeansen är och de står överst på min "måste köpa"-lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.