Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Min önskelista

Jag har tänkt att visa er vad jag tycker är snyggt.


Jag tycker det är fint när klänningarna följer kroppen precis som denna klänningen ifrån www.nelly.com. Jag vet inte hur den skulle se ut på mig, men jag skulle absolut vilja ha en sådan här klänning! :)

Jag gillar denna klänningen och tycker att den skulle kunna fungera bra som basklänning. Jag måste börja använda mer klänningar nu! :)


Glitter till ögonen är faktiskt fint! Just den här färgen tycker jag skulle passa till nyår, den är lite åt silverhållet och silver är den officiella nyårsfärgen. Man fäster glittret med en ögonprimer, det är absolut lättast!


Jag vill ha en grön hårslinga i mitt hår. Helst i grönt. Denna kommer från www.shock.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.