Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Mina favoritoutfits från www.lookbook.nu


Jag tycker denna tjejen utstrålar så mycket självsäkerhet och kläderna är awesome. Jag skulle gärna ta på mig alla de kläderna, plus hennes smink. Hon är vacker.


Jag har själv varit inne på att måla hjärtan/andra symboler under ögat, och jag tycker fortfarande att det är jättesnyggt! Hon matchar rött och vitt på ett fint sätt och får det att se ut som en skoluniform med japansk stil. Jättegulligt!


Jag tycker hennes väska är snygg, samt glasögonen. Hon matchar det fint, näästan så fint att man inte tänker på att strumpbyxorna är lite gul-smutsiga. Men fint var det!

Det här är min favorit outfit.  Blått, rött och vitt är jättefint ihop! Jag tycker hon ser trendig ut och jag älskar det röda läppstiftet och håret! Baskern är också en favorit.

Åh, vad sött! Jag älskar hängslen och hatt. Den här outfiten ser somrig ut.

Kavajen är jättevacker, likaså skorna. Hennes hårfärg är häftig, och hon är vacker.

Titta in mer outfits på www.lookbook.nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.