Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

My chemical romance-jacka

Idag har jag varit i Jönköping med mina föräldrar, inhandlade kläder och smycken. Såg att H&M hade släppt den nya underklädskollektionen gjord av Sonia Rykiel, den släpptes igår! Jag tittade dock inte på själva kollektionen så noga, men jag tyckte det såg fint ut och alla som jobbade i butiken hade på sig tröjor med texten "Sonia Rykiel pour H&M". Jag köpte en såkallad My chemical romance-jacka och tights i skinnimitation. Jag tänkte ha på mig det till jul, H&M har alltid så snygga saker! På Ur&Penn (där jag handlar nästan alla mina smycken) köpte jag rosettörhängen i silver och ett halsband med en vacker orm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.