Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

När ensamheten smyger sig fram

Det är mörkt ute och jag ser några ljusstakar på andra sidan om garaget. Annars är det mörkt.
Det är nu ensamheten är som värst. Jag vill inte vara ensam, men det är inte lätt att undvika att känna sig ensam när föräldrarna är och jobbar och det är kallt och mörkt ute. Datorn har jag redan suttit vid länge nog, och musik vill jag inte lyssna på. Då kommer de här obehagliga tankarna som får mig att rysa till av obehag.

När känner ni er ensamma? Berätta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.