Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Ny kategori - teckningar och bildredigering


Usch, idag har det blivit så många inlägg att jag blivit trött på mig själv.
Jag tänkte bara presentera min nya kategori som heter "teckningar och bilredigering"! Jag har länge velat bli bättre att måla både i verkligheten och på datorn, och bildredigering jobbar jag med då och då! ^^ Målet är att utvecklas och bli bättre, och ni kommer få följa min utveckling med tiden! :)
Jag är även intresserad av att intervjua andra tecknare i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.