Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

PARAFINOIL

Idag har varit en jättebra dag!
På engelskan hade min klass en vikare, jag vet sjutton inte vad han hette. Det var en man i allafall, han hade jättetjocka ögonbryn som nästan var ihopvuxna... Han var inte så bra på engelska heller, eller han kunde ju grunderna och lite till, men inte som en "riktig" engelskalärare.
Sedan på slöjden målade jag min hylla, vit blir den. Jag ska kanske fortsätta måla imorgon på EPA:n (Eget Planerat Arbete). En tjej i klassen välte ut olja, sån där man tar på trä så det blir mörkt och blankt. Det bara rann över hela bänken och ner på golvet. Snäll som jag var började jag gapskratta, och stod där och skrattade jättehögt. Tjejen ropade till läraren och berättade var som hade hänt, och jag bara stod där och... Skrattade. Men jag hjälpte faktiskt till att torka upp oljan, snäll som jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.