Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Paulina

Image and video hosting by TinyPic
Idag tänkte jag skriva en fin hälsning till min vän Paulina. Hon känner sig lite deppig nu när det är jul eftersom att båda hennes föräldrar är döda och hennes fosterfamilj oftast inte har tid för henne vid jul. Alltså får Paulina klara sig utan julklappar och julmat.
Paulina är en internetvän till mig, men jag vet att hon har ett hjärta av guld. Om jag kunde skulle jag ha gett Paulina precis vad hon önskade sig, för Paulina är en så underbar person som gått igenom så mycket. Jag sa detta till Paulina innan idag, men då förklarade hon för mig att det är kärlek hon behöver, inte julklappar. Jag satt en lång stund och funderade på hur JAG skulle kunna ge Paulina kärlek, och började göra en bild i Picasa. Dock så verkar det vara något problem med att ladda upp bilder här, så bilden kommer upp senare idag eller imorgon. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, Pau! Och bilden kommer.

Vill du lämna en hälsning till Paulina?
Besök www.usapaulina.blogg.se . Ja, Paulina bloggar på engelska ibland men hon förstår svenska och är svensk.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.