Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Pizzatime

Hej!

Jag och mamma ska snart börja med att laga hemgjord pizza. Jag tycker att hemgjord pizza oftast är godare än köpt pizza, men det finns endel goda pizzaställen också... Men man sparar pengar på att göra hemgjord pizza och det är ju suveränt! :)
Idag blir det nog en pizza med ananas, räkor och jordnötter - det är ju alltid ett säkert kort. Min pappa föredrar dock mer matiga pizzor med korv och bacon på, haha.

 

Just det - jag svarar och godkänner kommentarer i eftermiddag, ha tålamod!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Åh vad gott det ser ut på bilden!

2009-12-29 @ 13:21:51
URL: http://rajjarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.