Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

quel jour!

Igår var det verkligen en bra dag. Som jag säkert berättat skulle min ena bror (jag har ju somsagt två stycken bröder) och hans flickvän komma hit. Min mormor och min morfar kom också. Vi fikade på hembakat - lussekatter, mazariner, pepparkakor, nötkakor och en tjusig dekorerad prinsesstårta med marsipantomtar på. Vet ni varför tårtan var tjusig? För att jag hade dekorerat den... Skämt åsido. ;)

Igår fick jag smink i en fin väska med ormskinnsmönster och galna kosjukan i förstorad upplaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.