Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Sida 1 i min dagbok

Det här är en dagbok om mitt liv, jag brukar skriva dagbok så ofta jag hinner.

Jag började skriva dagbok regelbundet sommaren 2008, och jag har inte datum utskrivna i början, vilket som är synd. Namn är cencurerade, vissa platser också.

Sida 1

Jag är...

galen

snäll

söt

Jag vill vara...

populär

snygg

cool

Jag vil inte vara...

mobbad

mesig

ful

Jag skulle vilja...

få en kyss

bli känd

åka till Belgien

Jag skulle inte vilja...

åka till Irak

flytta till landet!

Varför?

Varför är vissa populärare än andra?????????

Lyssna på musiken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.