Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Skola snart

Hej och god morgon!

Jag ska snart cykla iväg till skolan, även fast det är snö ute och minusgrader. Pappa säger att det kommer att vara glashalt ute, men det går snabbare att cykla än att gå - och då väljer jag ju att cykla givetvis! ^^ Jag hoppas jag överlever cykelturen till och från skolan. ;D
Idag på tyskan ska vi baka några kakor som är i tyskaboken och dricka läsk, det ska bli mysigt! :) Sedan på eftermiddagen har vi dansuppvisning, usch. Jag hatar att dansa pardans, men det är någon tradition som skolan har. Och traditioner är till för att följas...

Kram er chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.