Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Snow:igt

Nu är det mycket snö ute, snow! Jag gillar när det är snowigt ute.
Idag känner jag mig förövrigt väldigt oseriös, och det märks säkert när jag skriver - haha. Men jag fick skjuts hem från skolan av pappa, och det var skönt. Sedan åt jag en köpt chokladpudding (som youghurt) och åt tékaka med ost på. Till det drack jag min favoritjuice.
I skolan idag var det min favoritmat - potatissallad! Alltså, min favoritmat i skolan. Annars brukar jag väl direkt mest äta knäckebröd.

Idioter, varför finns det idioter?
På radio och tv vi vill också va med
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.