Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Sov


Jag är inte alls så perfekt som många tror.
Idag försov jag mig tillexempel, och kom till skolan med ursäkten att jag hade varit hos tandläkaren... Jag är livrädd för att göra fel, komma försent och ja, misslyckas på prov - men ändå gör jag det då och då som en mänsklig människa.

Jag kan få personer jag inte känner så bra att tro att jag är värsta perfekta bruden, men jag tror att mina nära vänner ser igenom det.

Det här inlägget kommer jag att ha ångest över jättelänge, men jag gillar...Ångestladdade inlägg. Just för att de framkallar ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.