Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Tisdagen den 15 december 2009

Hej!

Idag är det tisdag och det tycker jag är den värsta veckodagen i veckan. Jag gillar verkligen inte idrott och läskiga bollsporter, engelska och tråkig grammatik - och jag gillar inte heller att vi ska se på Harry Potter idag. Och då har jag inte ens talat om att vi antagligen kommer få tillbaka våra sagoprov som vi har haft på svenskan... Hur tror ni det gick för mig på provet?
Men alltså... Annars flyter allting på otroligt bra nuförtiden. Det kanske är för att det snart är jul, men tiden bara springer iväg. Om en vecka och två dagar är det ju julafton! Och imorgon (onsdag) ska mamma på julbord med sitt jobb, och då ska jag och pappa hitta på någonting som han har ordnat. Undra vad det kan vara? ;D

Nu är klockan 07:43 och jag känner mig lite smått stressad eftersom jag gärna vill läsa JP (Jönköpings posten) innan jag drar mig ut i den -3 gradiga luften och cyklar iväg till skolan.
Men ni får ha en jättebra dag och tack, tack, tack för att ni läser min blogg!

Nu är klockan 07:44...Hej då!
Kram cheyen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.