Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Titta in?

http://www.imittenblandelva.se/ - Catarina berättar om hur det är att vara bland elva syskon.


Jag skulle vilja ha många syskon. Visserligen är 2 bättre än inga, men 5-6 syskon hade varit kanon. Jag tror att det kan bli himla mysig stämning i stora familjer. Sådan stämning kan man antagligen inte få till i en normalstor Svensson-familj.
Jag tycker imittenblandelva är en jättecool blogg. Jag vill med ha en stor familj. Fast för nuläget kommer jag ju aldrig att få det, så då funkar det lika bra att drömma mig bort i bloggar.
Men om jag ska vara ärlig är jag nöjd med min familj nu också. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.