Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Tu me manques.

Jag drömde i natt. Det var en vacker dröm som handlade om 'Fjäril'. Det är så jag och mina kompisar kallar en person jag lärde känna i femman. Och ja, personen är en han.
Jag och denna personen... Vi förstod varandra väldigt väl. Jag tror att han visste hur mycket han betydde för mig. Han fanns alltid där och gjorde varje dag till en fest. Denna 'Fjäril' var verkligen speciell.

I natt drömde jag i alla fall om honom. Det var längesen jag träffade honom så jag saknar honom såklart. I drömmen var allting där det slutade och att vakna upp med våta kinder känns sådär "seulement le droit funny" (lagom roligt).
Jag saknar min 'Fjäril'. Min, min, min 'Fjäril'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.