Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

TV time

Hej, nu ska jag skriva ett snabbt inlägg!

Nu ska jag snart ner och se på tv, jag antar att Robinson är ikväll!?! Jag har faktiskt inte tittat i tidningen eller på webben vad det ska vara för program ikväll, men det har säkert mamma tittat. Det är hon som håller ordning på det i familjen. :)
Jag tror det blir vanliga mackor ikväll, för vi åt lutfisk till middag och det är ju en mer "rejäl" middag om man säger så.

Imorgon kommer antagligen min ena bror och hans flickvän hit, och så blir det lite julfirande i efterhand eftersom att han inte var hemma på julafton. Det kommer att bli trevligt, det känner jag på mig!

Ni får ha en jättebra och trevlig annandagskväll så får vi se hur det går med min uppdatering imorgon! :)
Kram cheyen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.