Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Usch, vad jag fryser!

För några år sen var jag på spa med en vän på sportlovet. Då fick man ansiktsmask, och låg ner i en solstol. Man fick dels ha en filt över sig, men också en katt som var varm och skön - en vetevärmare!
Det var så mysigt, jag blev helt varm och jag tyckte verkligen om den där katten. Idag har jag suttit och letat på internet efter någonting liknande. Jag fryser som sjutton och har precis hittat ett perfekt ställe... *Tadada* www.bluebox.se är jättebra, och där finns det många olika slags vetevärmare. Jag tycker att den gråa nallen ser mest värmande ut, men det finns också tofflor som man kan värma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.