Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Vad tycker CHEYEN om andra bloggare?

(Jag tar bara några stycken idag.)


Foki: Jag tycker att Foki har en personlig prägel på sin blogg och jag har läst den sedan mars-april. Foki har alltid fina smycken och kläder på sig och det är intressant att läsa om hur hon har det i Thailand nu när hon är där.


Kenza: Kenza är min favoritbloggerska just nu. Jag har läst hennes blogg till och från i flera år nu. Kenzas blogg är bäst, och jag älskar hennes stil.


Kissie: Kissies blogg är rolig. Jag brukar kika in på den en gång per dag, om inte mer. Hon är självsäker och tuff.


Stinalee: Stina är en bra förebild. Jag tycker hon är jättesöt och hon har intressanta och läsvärda inlägg.

 


Kommentarer
Postat av: amanda

sv; okej :)

2009-12-29 @ 16:02:21
URL: http://amandaljungqvist.blogg.se/
Postat av: Linnea

åhh... tack så mycket! :D

2009-12-29 @ 17:19:49
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.