Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

133 tonårsfrågor

133 tonårsfrågor

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Ja.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nja, till viss del. Men jag vet inte.
hur många har du varit kär i? - Jag vet inte, många?

- Tio frågor om dig själv
namn? - Louice
när fyller du år? - 9 mars
några piercingar? Nej
vad har du på dig just nu? - Typ Nike-byxor, svart hood och grå t-shirt.
vilken årstid är bäst? - Vintern
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Lugn och ro och ingen som pratar i onödan och stör mig.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Allt
vad är du bra på? - Jag är bra på mycket jag.
vem älskar du mest på denna jorden - Eh, många.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Jag vet inte, ensam typ.

 

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - Varit i skolan.
vad ska du göra nu? - Tyskaläxan.
har du gjort något dåligt idag? - Jag vet inte, men jo, kanske.
vad har du ätit idag? - Frukost, lunch. Ska antagligen fika snart också för den delen.
har du duschat idag? - Nej, men jag ska.
är du trött nu? - Jag är jättetrött.
vad händer imon? - Skola.
går du i skolan? - Ja.
har du varit i skolan idag? - Men ja.

 

-KÄRLEK
Har du kysst någon idag? - Nej.
Har du ett förhållande? - Nej.
Är du romantisk? - Det vet jag inte.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Jag vet inte, kanske.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Kevin, men det var typ... Inte seriöst. Men fint.
Hur länge höll det? 6 månader tror jag.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vill ha ett förhållande, men jag är nog inte mogen för det. Än.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha, nej.
Vem sov du senast bredvid?- Ingen.
Har du varit tillsammans med någon som du sen varit KK med? - HAHAHA, nej.
När fick du din första kyss? - 5:an
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Runt 30 kanske?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Nej.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - Dumpat.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Jag gillar om personen ser ut som mig ungefär, så att vi är som pusselbitar... Som hör ihop.

 

- 5 frågor om dina vänner
vem är den galnast /roligast av dina vänner? - Jag har många galna och roliga vänner.
vem är snyggast av dina vänner? - Alla är lika fina.
vem är mest partyprisse? - Erika.
vem är den du helst har filmkväll med? - Josse
vem av dina vänner är sötast? - ALLA.

 

- 10 Frågor om din familj/släkt
vem står dig närmast? - Mamma och pappa och mina bröder.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ohja.
vem är farligast i din familj? - Ingen.
vem ser roligast ut i din familj? - Hehe, vet inte.
vem är coolast? - Jag.
har ni något husdjur? - Busan är min kanin, och så har mina bröder djur också, men de bor inte hemma.
vem har du mest gemensamt med? - Mamma...typ.
vem står för underhållningen? - JAG!
vem sover du oftast med? - Ingen, ehe.
roligaste kvällen med familjen? - Jag vet inte.

 

- ANNAT
Hur mår du just nu? - Jag mår helt okej.
Har du piercat dig? - Nej.
Är du hungrig nu? - Nej.
Vad är klockan nu just nu? - 16:40
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Många, men mja. gosupermodel är en av dem iaf.

 

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?- Pappa, haha.
Vem ringde du senast? - Det vet jag inte.
Vem sms:a till dig senast? - Pappa
Vem sms:a du till senast? - Vet inte, sms:a är inte min style riktigt.


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Jag träffade henne igår kväll.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - 5 minuter sen? :(

 

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Kanske, kanske inte. Jag är inte så insatt i punkvärlden.
Har du sminkat dig idag? - Nej.

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nej, det gör jag väl inte.
Vilket är ditt favoritband? - Eskobar är fint!
Vad gillar du för musik?- Rock, pop.

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Nja. Jag gillar inte linnen så mycket.
Har du fler än 3 jeans? - Ja.
Har du fler än 5 tröjor? - Ja.

-SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? -  Nej, bara till fest.
Använder du wax? - Nej.
Använder du ögonskugga? - Nej.
Använder du kajal? - Nej.
Använder du hårspray? - Nej.
Använder du volymspray? - Nej.
Andänder du mousse? - Nej.
Använder du deodorant? - Ja.
Använder du skinspray? - Ibland. Det är mys.
Använder du parfym? - Ja.
Använder du läppglans/läppstift? - Ibland ja.
Använder du brunkräm? - Nej.
Använder du rouge? - Nej.
Uppsatt hår eller hängande? - Hängande.
Plattar/lockar du håret varje dag? - Nej.
Duschar du varje dag? - Kanske 3-4 gånger i veckan.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Nej.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.