Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

300 frågor

1.Vad heter du? Jag vet inte...Lolli?

2. Vad kallas du? Lolli, cheyen, Loue

3. Vad vill du bli kallad? Men CHEYEN.

4. Födelsedatum? 9 mars 1996

5. Stjärntecken? Fisk

6. Lunar? Nej, vill inte ha det heller för den delen.

7. Msn? Ja.

8. Helgon? Nej, dock så funderade jag på att skaffa det en gång.

9. Vart bor du? I en liten byhåla utanför Jönköping.

10. Vad har du för mobil? k7-någonting. Jag vet inte, typ svart sony ericsson.

11. Har du en egen dator? Haha, ja.

12. Vem är din/dina bästisar? Typ...Sofia. Har mer vänner är bästa vänner.

13. Har du något husdjur? Ja, en kanin som heter Busan.

14. Vad ska du göra i vinter? Fortsätta mitt liv som vanligt.

15. Favoritfärg? Jag gillar de flesta färger, orange har jag dock lite svårt för.

16. Turnummer? 2 var mitt turnummer innan...6 med. Men nu vet jag inte.

17. Vad älskar du mest? Glädje och lycka

18. Intressen? Datorn, att sticka, prata med mysigt folk och lyssna på musik.

19. Favoritband/artist? Kent, The used, Markus Krunegård, Eskobar

20. Favoritlåt med ditt favoritband/artist? Someone new - Eskobar, Heather Nova

21. Namnsdag? 25 augusti

22. Vad skulle du vilja heta? Rosetta, Angelica, Evelin, Jennifer, Olivia

23. Vad heter du på din msn just nu? Louice

24. Hur många online? 3 typ.

25. Vem är din 15:onde online? Har inte så många online.

26. Vem har du blockat? Lite olika personer som inte är värda att prata om.

27. Hur många olika grupper har du? 3 stycken (familjen, vänner, övriga)

28. Har du några olästa mejl på hotmail? Ja (569 olästa mejl)

29. Har du några nya kommentarer på bdb? Men ne

30. Isf hur många? Eh

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Jag tror jag inte kan säga det förrän jag har sett min drömprins.

32. Beskriv ditt hår? Ner till axlarna, brunrött. Fluffigt.

33. Har du några piercingar/tatueringar? Nej, om inte hål i öronen räknas.

34. Vart skulle du bo om du fick välja? I någon mysig naturnära storstad, Karlstad kanske?

35. Bor du i lägenhet eller villa? Typ...hus.

36. Vilken färg är snyggast på kläder? Svart passar alla, men rött är fint. Mörklila också.

37. Vad har du på dig? Mörka jeans, svart tröja med tryck och strass, t-shirt med texten "this is my own style"

38. Har du något i håret just nu? Hårspänne

39. Vad har du gjort idag? Varit i skolan och på utvecklingssamtal

40. Vad ska du göra imorron? Skola, antar jag.

41. Hur mår du just nu? Ganska så bra

42. Hur brukar du annars må? Bra

43. Är du sjuk? Nej, bara lite förkyld.

44. Har du ont nånstans? Nej.

45. Har du gått till tandläkaren detta året? I början av året ja.

46. Vad heter din mamma? Susanne

47. Har du några syskon? Ja, två storebröder.

48. Vilket är ditt favoritdjur? Kaniner, isbjörnar och katter

49. Äter du ofta godis? Nja, sådär. Någon gång då och då.

50. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad, men salta godisar kan också vara gott!

51. Vad är det finaste som finns? Musik som får tårarna att rinna.

52. Vilken är din favoritdryck? Juice och cappuchino

53. Vilket är ditt favorit tv-program? Program med personer som inte är medievana, typ "bonde söker fru"

54. Vilken är din favoritveckodag? Helgen, fredagar är också okej.

55. Vem är din förebild? Jag har ingen förebild direkt.

56. Vad är bäst med dig? Mitt leende, nejmen.

57. Har du några komplex? Nja, tror nog inte det.

58. Hatar du någon just nu? Ja.

59. Saknar du någon just nu? Ja.

60. Har du kysst en apa? Nej.

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? Jag har ju redan en kanin, men en katt/hund/minigris vore inte fel.

62. Är du allergisk mot något? Nej.

63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb? Men nej.

64. Hur många bilder har du lagt ut? Vet inte

65. Vad har du valt för bild här ovan? Vet inte

66. Vilket band är det dåligaste som finns? Det där japanska bandet... Jag kommer inte ens ihåg vad det heter.

67. Är du kär? Ja.

68. Isåfall i vem? Måste_du_veta_det?

69. Vad är din civilstatus? Men haha har ju inte ens någon.

70. Vad har du för sexuell läggning? Straight.

71. Är du homofob? Nej, det är jag inte.

72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? Ja.

73. Isåfall vilken/vilka? Gosupermodel, emocore, fashioncore, gratisbio, gratisgodis mfl

74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Jag vet inte, alla är väl ganska så fina.

75. Vilket är det fulaste killnamnet? Jag vet inte.

76. Har du varit hos frisören det här året? Ja, men det var ändå ett bra tag sen nu.

77. Använder du nagellack? Senaste gången var vid julen 2008.

78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Gardiner ja, guldiga.

79. Har du eget rum? Ja.

80. Har du en dubbelsäng? Nej, enkelsäng.

81. Har du en egen platt tv? Nej.

82. Vad åt du senast? Mörk choklad

83. Vilken stil har du? Någon vanlig stil som försöker att se speciell ut men det går ju såklart inte så bra med det.

84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Robert Pattinson

85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? Eh, jag vet inte. Men Avril Lavigne ser väl okej ut.

86. Vilken kändiskille har snyggast kropp? Robert Pattinson

87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Jag vet inte ens vad det innebär.

88. Har du hoppat studsmatta det här året? Tror inte det.

89. Vilken är den godaste frukten? Avokado (om det nu är en frukt?)

90. Äter du grönsaker varje dag? Oftast.

91. Dricker du så mycket vatten som man ska? Nej.

92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Jag vet inte, lagom tror jag.

93. Hur lång är du? 152 cm kanske.

94. Är du nöjd med dig själv? Oftast är jag det.

95. Vad är du bra på? Usch, jag hatar den frågan. Men jag är bra på att vara jag.

96. Har du en egen hemsida? Jag har en blogg.

97. Är du medlem på den engelska bilddagboken? Nej, jag visste inte ens att det fanns en engelsk bilddagbok.

98. Hur gammal önskar du att du var? 15-16 år

99. Vad är klockan just nu? 19:15

100. Är det jobbigt att svara på frågor? Jag tycker mest det är roligt.

101. Hur ser din dataskärm ut? Som en datorskärm ser ut.

102. Har du städat idag? Nej

103. Har du varit ute idag? Ja, varit i skolan så... Jag måste väl ta mig dit?

104. Vem ringde du senast? Pappa, men det var typ igår. På morgonen.

105. Vad var du senast arg på? Jag vet inte, känsloutbrott?

106. Vad har du för status på msn just nu? "Höstlov", haha vad efter jag är.

107. Vad har du ätit idag? Frukost, "lunch" (= knäckebröd och sallad), macka, fika, choklad.

108. Önskar du att du var tjockare? Lite kanske.

109. Hur många hus har du bott i? 1 hus

110. Är du medlem på last.fm? Jamen juste, last.fm!

111. Lyssnar du på webradio? Ibland, men mest spotify

112. Bäddar du sängen? Ja, alltid.

113. Har du lätt för att somna? Hyfsat.

114. Snarkar du? Nej, men jag pratar i sömnen ibland.

115. Vad har du för startsida? www.gosupermodel.se

116. Har du ett sladdlöst tangentbord? Nej.

117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? HAHA, ja ibland när jag gör annat under tiden.

118. Vad lyssnar du på just nu? Ingenting.

119. Vad har du för ögonfärg? Blågråa. Väldigt ljusa.

120. Vill du tatuera dig? Nej, det tror jag väl inte.

121. Vad har du för visningsbild på msn? Typ...en fotboll? Eller mangabild.

122. Vilka sidor/program är du inne på nu? Notepad och gosupermodel

123. Laddar du olagligt ner musik? Nej.

124. Har du en egen ipod? Nej, men mp3.

125. Är du fet? Haha, verkligen inte.

126. Vad önskar du dig i julklapp? Jag vet inte. Jag brukar inte önska mig så mycket, tar emot det jag får istället.

127. Ska du köpa prada mobilen? Nej, men den är sjukt snygg!

128. Har du sett filmen linas kvällsbok? Nej, men jag vill se den.

129. Är du emo? Emo är en musikstil.

130. Vad stör du dig på? Jag vet inte. Mycket.

131. Vad är emo enligt dig? Emo är en musikstil, såja... Sån där konstig musik.

132. Brukar du lyssna på hög musik? Nej, jag vill inte få öronproblemz.

133. Vad gör du om dagarna? Sitter vid datorn, lyssnar på musik, stickar. Är i skolan också, wow.

134. Tycker du om popcorn? Ja, mest smörpopcorn dock.

135. Vilken är din favoritläsk? Jag dricker allt.

136. Vad är din favoriträtt? Tacos

137. Vad tycker du om raggare? Haha, så...usch.

138. Vad tycker du om punkare? Coolt att ha sin egna stil.

139. Har du skärt dig nån gång? Nej, inte med mening iaf.

140. Är du död? Nej.

141. Är du osynlig? Nej.

142. Filar du naglarna? Nej, jag är ingen sån där typisk barbie-tjej.

143. Har du fräknar? Lite, inte så farligt.

144. Har du posters på dina väggar? Jag har en poster på Avril Lavigne på min dörr.

145. Vem är snyggast i My Chemical Romance? Geard Way som svarthårig.

146. Vem känner du som har haft mest mobiler? Jenny AO kanske?

147. Vilket är ditt favoritämne? SO, tyska, matte

148. Vilket ämne hatar du? Slöjd och engelska

149. Vilket ämne har du bäst betyg i? Träslöjd (HAHAHA, jag som suger på det)

150. Vilket ämne har du sämst betyg i? Jag vet inte, jag har samma i alla förutom i träslöjd som jag har bättre i.

151. Favoritstad? Jag gillar många svenska städer, Karlstad, Åre, Sollentuna med flera.

152. Favorit loka? Loka likes Asia är god!

153. Cola eller cola light? Cola

154. Älskar du din dator? Ja.

155. Är din dator bög? Det vet jag inte, jag kan fråga den?

156. Vad är ditt favoritplagg? En stor t-shirt tillsammans med tights.

157. Vilka affärer handlar du oftast i? Gina tricot, H&M, bikbok, Ur&Penn

158. Vart handlar du? (stad) Jönköping blir det mest.

159. Favorit tv-serie? Men jag vet inte.

160. Tycker du Top Model är roligt? Ja, det är väl helt okej underhållning.

161. Vilken är din favoritbok? Twilight-böckerna

162. Favoritfilm? Twiligt-filmen och Yes man

163. Vilken är den bästa musikgenren? Rock och pop

164. Bada eller sola? Bada

165. Katt eller hund? Katt

166. Åska eller sol? Sol

167. Vinter eller sommar? Vinter

168. Knarkar du? Nej

169. Röker du? Nej

170. Super du? Nej

171. Äter du? Ja, det gör jag!

172. Snusar du? Nej

173. Röker vattenpipa? Nej

174. Är MER gott? Absolut inte.

175. Tycker du om salt? Jag älskar salt.

176. Har du kysst din egna spegelbild? Ja.

177. Vad tänker du när du ser din spegelbild? Åh, hej! Ett hårstrå ligger snett, oh no...

178. Ät en banan! Okej!

179. Har du runkat nångång? Jag är en flicka.

180. Använder du för mycket hårspray? Jag använder nästan aldrig hårspray.

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? Jag har gjort det förr, men inte längre.

182. Favoritsäng? Min egna.

183. Har du en snopp? Jag är en flicka somsagt.

184. Har du sovit i en säng på ett varuhus? Nej, men provliggt.

185. Vill du ha sex just nu? Det kanske vore intressant att prova?

186. Har du baxat någon gång? Vad menas med att "baxa"?

187. Favoritmeny på donken? Jag gillar inte donken.

188. Donken eller burger king? Burger king lätt.

189. Svart eller vitt? Svart.

190. Rosa eller grönt? Grönt.

191. Död eller levande? Levande.

192. Rädda joppe? Haha, va?

193. Tittar du på tv just nu? Nej, men ska göra senare.

194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm? Ja, det skulle jag kunna faktiskt.

195. Favoritkaraktär i simpsons? Jag ser inte på simpsons.

196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? Nej, jag kan sjunga men skulle inte vilja.

198. Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson? Nej.

199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex? Mja, kanske.

200. Städat eller stökigt? Städat.

201. Bästa sexplatsen? ...Jag vet inte, sängen kanske?

202. Favorithalstablett? Jag gillar inte halstabletter så mycket.

203. Är du ofta sjuk? Har blivit mindre den senaste tiden.

204. Gillar du anonyma bevakare? Alla bevakare är bra bevakare!

205. Vågar du rapa högt inför andra? Inför några stycken.

206. Skriver du mer än 2 utropstecken? Ibland.

207. Vad är klockan nu då? 19:44

208. Vad är det för datum? 17 november 2009

209. Vad ska du göra sen? Se på tv och äta kvällsmat.

211. Hur många har du blockat på din msn? Jag vet inte, några få...personer.

212. Är nallar söta? Ja.

213. Är Rob söt? Hehehe, Robert Pattinson?

214. Vart handlar du helst mat? Ica maxi i Jönköping

215. Vilken är din favoritglass? Lakritspuck

216. Hemmakväll eller fest? Hemmakväll

217. Privat fest eller festa med folk på stan? Privat fest

218. Ditt nordiska favoritland? Sverige

219. Älva eller vampyr? Vampyr

220. Gud eller djävulen? Jag tror jag är någonstans där mittemellan.

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? Det skulle vara härligt att kunna läsa andras tankar.

222. Hus eller lägenhet, vad väljer du? Jag vet inte, beror på.

223. Favoritgrönsak? Sallad

224. Gillar du shoppa med föräldrana? Beror på vart det är någonstans.

225. Vem shoppar du helst med? Jag vet inte.

226. Räcker hundrakronor till mycket när du är inne på H&M? Hm, det beror väl på vad jag ska handla.

227. Hur vill du dö? Jag vill dö när jag är 138 år och har gått igenom alla fotoalbum 38 gånger.

228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? Ja.

229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? Nedgrävd så att andra kan sörja och ge mig blommor.

230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns? Absolut inte!

231. Hur ofta sitter du vid datorn? Varje dag

232. Har du klippt ditt eget hår? Nej, då vet jag att mina föräldrar skulle bli väldigt arga...

233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? Nej, men varit missnöjd har jag.

234. Favoritöl? Dricker inte öl och kommer aldrig göra det heller

235. Vitt eller rött vin? Nykterist

236. Öl eller vin? Nykterist

237. Coca cola eller red bull? Coca cola

238. Vad ska man blanda vodkan med? -

239. Havet eller sjön? Sjö

240. Favoritö? Jag vet inte, har knappt besökt några öar.

241. Vem står dig närmast mammsen eller pappsen? Mamma, men pappa också.

243. Behöver du mer kärlek? Ja.

244. Blir du full varje helg? HAHAHAH, nej.

245. Är du natt eller dagmänniska? Nattmänniska är jag nog egentligen.

246. Är du vampyr? Jag önskar att jag vore det.

247. Har du varit med i något rollspel? Nej, men vill.

248. Favorit "the sims"-spel? the sims 3

249. Festa eller festival? Vet inte, festival kanske (fast jag inte har varit på det).

250. Ska du på pride? Nej.

251. Vill du det då? Kanske.

252. Är du transa? Nej.

253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? Jag vet inte, inget.

254. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? Både och.

255.Barn eller vuxen? Någonting mittemellan

256. När ska du flytta hemifrån? När jag är redo för det.

257. Eller har du redan gjort det? Nej, det har jag inte.

258. Går du i kyrkan varje söndag? Nej.

259. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll? Ibland gör jag det.

260. Har du piercat någon? Nej.

261. Är du laglig? Oftast.

262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? Nja.

263. Värsta musikstilen? Jag gillar inte hårdrock.

264. Resesätt du föredrar? (båt, bil osv.) Nattåg.

265. Är Britney en bra mamma? Jag tror hon har bättrat sig lite den senaste tiden.

266. Vem är du mest lik i mumintrollet? Jag vet inte ens vilka karaktärer det finns i mumintrollet.

267. Vilken skådespelare är hetast? Robert Pattinson

268. Tvättbräda eller ölmage? Tvättbräda!

269. Vill du ha barn någon gång? Ja, det vill jag.

270. Har du sjungit singstar nångång? Ja.

271. Vilken är din favorit då? Jag vet inte, jag gillar inte ens singstar.

272. Favorittparfym? Puma-parfymen i rosa.

273. Använder du deodorant? Ja.

274. Är du beroende av nånting? Det vet jag ingenting om.

276. Favoritradiokanal? Mixmegapol.

277. Favoritbil? Jag vet inte.

278. Vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år? Vem är det?

279. Favoritförfattare? Katarina von Bredow och Stephanie Meyer

280. Vad vill du bli när du blir stor? Journalist

281. Favoritmodeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet? Jag gillar ingen av dem, tyvärr.

282. Senaste biofilm du såg? Patrik 1,5

283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? Nej.

284. Är du rik eller fattig? Jag vet inte, någonting emellan.

285. Vad tycker du om Beckham familjen? Victoria Beckham är chick.

286. Favoritsport? Löpning

287. Silvertåget eller kustpilen? Jag vet inte ärligt talat.

288. Har du sett filmen spökhistorier? Nej.

289. Var den bra då? Jag vet ju inte.

290. Vilken historia är läskigast? Öh?

291. Har du långt hår? Mitt hår är ganska så kort, ja.

292. Vill du ha längre/kortare? Jag vet inte, både och.

293. Schlagernörd eller? Schlager är...usch.

294. Kungafamilj eller president? President

295. Sämsta veckodagen? Söndag och måndag

296. Har du en dålig hårdag idag? Nej, det är helt okej.

297. Tror du på ett liv efter döden? Nej.

298. Är du politiskt intresserad? Ja.

299. Är du rädd för att dö? Nej.

300. Vad är klockan nu då? DET KAN VI SKITA I FÖR JAG HAR KLARAT AV DET HÄR TESTET, HURRAY.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.