Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

5 sanningar om mig

  1. Jag kommer aldrig att växa ifrån gosedjur. Jag kan inte sova utan att krama någonting, och eftersom man inte har pojkvän/katt/hund så blir det ett mysigt gosedjur att krama.
  2. Jag bråkar sällan med mina föräldrar. Mina föräldrar betyder mycket med mig och jag vill gärna ha en tajt relation med dem - föräldrarna samt syskon är alltid viktiga. ♥
  3. Jag oroar mig för saker otroligt mycket. "Tänk om, tänk om, tänk om..." Jag är alltid tre steg före IFALL någonting skulle hända, tänker ut lösningar osv. Det gör att jag alltid känner mig stressad och får huvudvärk ofta.
  4. Jag tycker jag är för smal och vill gå upp i vikt. Men det går inte eftersom att jag äter för lite och istället blir det tvärtom. NEJ, jag har inte anorexia som endel tror...
  5. Jag tycker att det är fånigt att sminka sig jättemycket bara för att gå till skolan och skulle aldrig göra det. Jag sminkar mig knappt aldrig och ifall jag gör det så är det till fest.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

tävling i min blogg för alla med lite större storlekar :)

2009-11-12 @ 10:22:35
URL: http://plussized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.