Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Angående min nya kategori

Jag har precis skaffat en ny kategori till bloggen, CHEYEN. Jag tänkte förklara skillnaden mellan den kategorien och My own life.

CHEYEN är den självsäkra bruden som jag framhäver mest på min blogg. Självförtroende, power, glädje och åsikter är det som Cheyen gillar. Det är en oseriös kategori samtidigt som jag tar upp många viktiga ämnen. Om jag ska skriva en faktatext om t.e.x anorexia så skriver jag inte bara en lång text, utan då tar jag med bilder/video, eller ja - någonting som gör att läsaren kommer ihåg vart den har läst texten och får läsaren att minnas innehållet. Det spelar ju ingen roll om texten är lång och viktig men om den ramlar ur läsarens huvud med en gång?
Cheyen kan skratta åt allting crazybananas som händer i hennes liv. Cheyen är...mångsidig.



LOLLI (my own life) är den jag är i verkligheten kan man säga. Jo, till viss del är jag väldigt självsäker, glad och uttrycker mina åsikter i verkligheten också... Men inte på samma sätt. Jag är mer tyst i verkligheten och vågar inte säga vad jag tycker riktigt... Så det är skillnaden.

HAHAAH.

Men mja, vi kan nog säga att jag är Cheyen nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.