Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

äre verkligen mitten på november?

Vart har tiden flugit iväg egentligen? Var det inte september nyss?
Det värsta är nog att jag inte kommer ihåg någon sak som jag gjort den senaste tiden, jag kommer inte ihåg vad jag har sagt heller. Men jag antar att jag borstade tänderna i morse, och just det ja - jag åt ju en god frukost med mamma. Men vad gjorde jag igår?
Tur att man har bloggen som kommer ihåg allting åt än, haha! Imorgon kommer jag säkert bara skratta åt det här och mumla någonting om "kvällsinlägg". 

Kvällen är nog den bästa tiden att blogga på, faktiskt. Då brukar man berätta en massa som man inte borde berätta. Nu låter det som att jag har druckit massor med alkohol, och jag beter mig faktiskt som om jag har gjort det - men jag är ju bara 13 år och dessutom har jag bestämt mig för att leva mitt liv som nykterist till 100%. Ingen alkohol. Men jag drack alkoholfri cider innan, ni vet sån där som barn får dricka. Jag blir fnissig av den. Hihihihihihi!

(kvällsinlägg, ohja!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.