Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Bloggfri helg! ♥

Hejhej alla läsare! Jag hoppas ni har haft en bra helg.

Själv har jag haft en jätteskön, bloggfri helg. Jag har inte känt för att blogga, och istället för att skriva en massa "jag orkar inte blogga"-inlägg har jag besparat er det! Visst är jag snäll? :)
Imorgon har jag studiedag och på tisdag och onsdag har jag elevens val! På elevens val har jag valt bild, så det ska jag ägna mig åt två skoldagar! Det ska bli roligt, var ett tag sen jag ritade nu... Och det är alltid roligt att hålla på med lera! :)


Nu ska jag bli dukkti_blogchey_96 igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.