Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Emo och vad det innebär.

Om jag ska vara ärlig så tror jag att alla någon gång är "emo" (fashioncore) till sättet. 
Emo är massor med X. X i ansiktet, X i användarnamn på internet, X överallt. Jag har ingenting emot bokstaven X, men den är så typiskt förknippad med emokulturen. ^^
Och så har vi ju emokidsen också, wannabe emobarn. Men egentligen så... Vad spelar det för roll?!?! Ungarna bryr sig inte, de vill vara emo och det har de tagit från endel band och artister... Ni vet!

Jag har ingenting emot emosar (såsom fjortisar) så länge de inte gör mig någonting. Emosar och fjortisar finns överallt och deras stilar kan man inte bara hata, liksom. Jag gillar inte beteendet dock, men vad ska man göra?



Tjatja dårå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.