Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Er chey är vaken!

Hej, och godmorgon!

Er chey är faktiskt vaken och hyfsat pigg. Klockan är 07:45 men det känns helt okej, faktiskt. Måndagen är alltid bäst, haha... Nej, jag tror inte det.
Idag blir det en lång dag till 15:20, usch. Det enda som är positivt är väl att båda mina föräldrar är hemma när jag kommer hem, det är bra! :) Och så får man väl hoppas på att det händer någonting roligt idag, annars så blir det en seg dag... Men usch, jag sov inte alls bra inatt och jag känner mig absolut inte helt"HEJ JAG ÄR JÄTTEPIGG!", men när ska man känna sig så egentligen?

En sjuk gris for till London och blev pig(g).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.