Allmänt Blogg listad på Bloggtoppen.se Cheyen -

Fjortisomvandlaren.se

Hej! Jag hetehr Louice & e jjah äe tywp väldeeit cool o såh, mehn jah ägehwr jue helwa väelden ocksåwh såh... Spelwa roll?
Jag gillawr Harlow, hown äe ved att älskah. (h'  Jag gillahr att lyssna påw musiwk, såw länge de äe najs musiwk, ni veht! (a' Jag gillahr ocksåh att klä uwt mehj t prinsewssa, jah e vahcker dåe. Men jah e juh alltiwd vahcker, såwh häyy lixom! Och jah kännwer att jjah äe väldiht duwktig i skolawnh ocksåwh, föwr jah äe juuh en bruwd. Tjejer e coola, ägewr velden liksowm. Rule the world girls § Hihi, jauwg e tyyp ledaren föwr ren grupphen, neeehmen seriöwst såw trorh jauwg intewh att dt fiwnns ngn såwn grupph, meh ändaah. xd Jag gillawr själba ideen, att jauwg liksowm ägehwr helwa väelden o sååh...Vilket jjah ocksåh gör.
Jag e 13 åwr, fjortiwsh fyllewr jauwg t våwren i mars 2010! Det skah väl bli spännande & se ifall deh framkallar ngn riktig fjortiwshbrud i mej, hahaw hoppaws! Jag äe ganskah sååh oseriös awh mej. Jag hhar brah humor, humör ocksåh ffö ren delwen. (h' Jag gillahr att lyssna po musiwk påh spotify, utube känns såh uthe bah! Mina fawhoritbokstäver e w å åw & z. Jag veeeet inteh varffö, tywp svåwr upphväxt? Nejmen, HAHAHHAHAHAHAHHAHAhahha. Det däe skah fföeställa ett skämt. Jag hhar fåwtt en jättenajs upphväxt. Jag e ganskah såwh snel, duhktig i skolawnh & såw! :D oftaw jjah äe olydehj ocksåh, neeemen lite busej äe jauwg allt! snällhhäst veeeet ni. snelwhest! meh jjah tyyp lyssnar påh tokio hotelw & sååhnt, the used, awhril lawhigne! herregud sätt stopph föwr lady gaga & såhn musiwk, deh e intew alls miwn stil tiep. jah hawndlar mkt påh gina å bikbohkh, h&m blir de iblann ocksåw. ur&penn hhar bäwst smycken, braah kvahlite & såhnt. hihihihihi såh deh e däe jah hawndlar ifall ni undrar. ;) en gåeng hittah jjah en tröjaw påw h&m somh ba kostade 10 kr, jjah tywp bah "åwhåwh, jauwg måwste ba ha ren!!!" & sååh provahe jjah tröaahn, ren vah i ett sliskigt material mehn framhävde mihn vackrasteh sida jättenajs! jjah äe vahcker i dt mesta faktiskt. Jag brukawr ta deh ganskaw såwh soft po fritiren, fundewra po omh jauwg skaw blondera hårewt o såh. Jag gillawr ljuwhsa läppglans, idowminh funkar ocksåw påw läpparna. Jag hhar 2 kg idowminh i badrumsskåwpet. Mitt bäzta ämne äe svenskah, föwr mihn läeare sägehwr att vih skaw skrivha sowm vih självah villh & tkr e fiwnt. Jag tkr deh e fiwnt me w å såwhnt, meh dt tkr tydligen inteh mihn läeare. Hon gawh mej tywp undewrkänt påh ngnting, assååh pallah veeta vah hown gawh mej undewrkänt po, töntvaning hahaw! Men jjah tiep "åw vah skaw jauwg görhha nuh?" o hown tiep blablabla o jjah bah fnissa, herregud asso! jah tkr dt e vahning po ganskaw sååh mkt meh jah tkr tiep att dt inteh görhh ngnting ffö tiep, oh my gud! OMG assåw! Jag tyyp elskar att hihihihihiha mä minaw väwnner, mehn spelwa roll att jah tyyp ba playar mä Harlow å de dea...Ne de hhar bliviht outh kmr jjah tiep hihihihihihiih å dra t nån bättre, neopmen seriöwst assåw! Hur görhh man ffö att bli seriös, kawn man ens bli deh? gosh! HAHAHAH neeehmen oh! nuh verkar juwh jah vah vesta nörren lr såh, meh jauwg hhar en kawnin, Busan! §§§§§§§§§§§§ Busan e tyyp jättesöwt, jauwg älsakr renna buseja vaelse! tjing a ling nue dåh md er!


Seriöst.  Jag gråter av skratt och tycker faktiskt det här var riktigt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Det är jag som är CHEYEN, 14 år. Jag driver denna bloggen och går alltid att kontakta på [email protected]. Jag älskar bloggandet och bloggar mest för att jag älskar att skriva.